Sendt 03. november 2011 kl. 14:01 på DR2
I denne forelæsning beskriver Christian Andersen nogle hovedforståelser af reklamens effekt indenfor marketing og forbrugeradfærdsteori, som kan belyse, hvordan reklamen egentlig indvirker på vores valg.
Se forelæsningen
Forelæsning ved Christian Andersen: Hvornår virker reklamer?
I forelæsningen belyser Christian Andersen, hvordan reklame påvirker vores valg, og hvor dramatisk reklamens effekt egentlig er på vores psykologi og adfærd.
Last modified: 03.11.2011
More news:
-
19.12.2018
Ny bog: Dialogisk procesfacilitering
-
06.12.2018
Finn Thorbjørn Hansen sætter fokus på undringsdimensionen i kunstneriske processer
-
03.12.2018
7. bog i MÆRKK-serien: Tv-analyse
-
01.11.2018
Professor Pirkko Raudaskoski udpeget som medlem af bestyrelsen for Tampere Universitet
-
11.10.2018
Speciale om oplevelsesdesign vinder MÆRKK-prisen 2018
-
04.10.2018
New issue of Academic Quarter: For Real?